2016. június 5., vasárnap

Még élek!

Hellobello! :D
Huhh...nem is tudom mivel kezdjem. Annyira vártam, hogy visszatérjek...és lám, sikerült! Visszakaptam a tabom, aminek nagyon-nagyon örülök, éés...csinált biztonsági mentést a tab, és megtaláltam rajta az elkezdett részeket, one-shotokat, ötleteket, szóval nagyon boldog vagyok!
Remélem minél hamarabb kész lesz az LFN új része, a felét már német órán megírtam füzetbe! :D De attól félek, hogy még az eddigi részeknél is szarabb lesz, mert rég írtam...:(
Na, és amúgy hogy telik az olvasóim (ha még vannak) hétköznapjai?:)
Hamarosan jelentkezek, puszi xx

7 megjegyzés:

  1. Szia babam!:* Annyira orulok hogy vegre visszakaptad a tabod, es hogy a reszek is megvannak!^^ Alig varom mar az uj reszt!❤-❤

    Addig is sok csok es oleles, a te leghusegesebb olvasod: Lili~(^з^)-♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, visszatérek!:D
      Hamarosan érkezik a jövő hét folyamán valamikor!
      Puszi

      Törlés
  2. Sziaaa, én új vagyok de nagyon várlak!
    Amúgy az eredeti sztorit is folytasd majd, légyszi! ;)


    Warrior xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Csak örülök az újaknak! És ha minden jól megy, akkor azt is folytatom! ;)
      Puszi xx

      Törlés
  3. Szia ma olvastam el az eredeti sztorid nagyon tetszik,ügyes vagy. Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Szia ma olvastam el az eredeti sztorid nagyon tetszik,ügyes vagy. Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, jólesnek a kedves szavak!:3 Hozni fogom!
      Puszi xx

      Törlés