2016. július 24., vasárnap

Hello!

Sziasztok!:)
Sajnálom, hogy (megint) eltűntem, de egyszerűen nem tetszett az írásom. Mármint úgy éreztem, hogy elszartam mindkét történetet, és nem volt kedvem folytatni.:/
De barátnőm segített, mondott pár jó tanácsot, úgyhogy az LFN rész már készülőben, és szerintem a M.A.M.K.V.Cs.-ra is kaptok új részt hamarosan, aminek remélem nagyon örültök!:3
Amint látjátok eltűnt az összes LFN fejezet a blogról, de ne ijedjetek meg, csak szétszedtem két blogba a két történetet (amiben barátnőm megint segített, itt is köszönök mindent), úgyhogy az LFN történetet mostantól itt találjátok meg: LINK, de az oldalsávban is megtalálható.:)
A fejléceket, és kinézetet újra barátnőmnek köszönhetem! <3 Remélem nektek is tetszik, mert nekem nagyon!
Hamarosan új részek, addig is köszönöm, hogy itt vagytok, és elviselitek, hogy össze-vissza hozom az újakat! Nagy, virtuális ölelés mindenkinek!
Puszi xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése