2016. március 26., szombat

Ezt nem akartam...

Sziasztok kitartó olvasók!

Igen, eltűntem. Igen, nincs rá mentség, hisz ha valaki elkezd egy blogot, az csinálja is végig. Én is így vagyok ezzel, szóval nem fogom addig abbahagyni, amíg mindegyik történetemből ki nem lesz rakva az "epilógus" című bejegyzés.
De akkor is, most muszáj KÉNYSZER SZÜNETet tartanom.
Több oka is van. És nem, nem idő- vagy ihlethiány. Hanem az, hogy nincs min írnom. A tabomat elvették, mert anya meglátott egy olyan khm képet, aminek nem kifejezetten örült. Azonkívül meg csak a telóm van, ami kicsi.
Igen, nem látjátok rosszul, a "Magamról" modulnál tényleg nem az én nevem áll. Ne pánikoljatok, én maradok az író, csak féltem nehogy anyám a blogom is véletlen megtalálja, ezért egyik jó barátnőm (aki rohadt jó író is;) ) "átvette".
Másik fő ok, hogy az előre megírt dolgokat is törölnöm kellett. One shotok, ten shotok, új részek... Megszakadt a szívem!:'(
Nem tudok időpontot mondani, mikor térek vissza. Ha minden jól megy, nyáron kapok új telót, amin már tudok majd írni. De lehet sikerül visszakönyörögnöm a tabom, és akkor hamarabb visszajövök. :)
Sajnálom. :( Már vagy ezredjére emészt meg a lelkiismeretem.
Higgyétek el, nekem is rossz, hogy nem írhatok nektek. Remélem, meg tudtok érteni engem. :( Mégegyszer bocsánat!
Nagy mackóölelés, cuppanós puszikkal! xx
Szeretlek titeket!♥


4 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Most lelkiismeret furdalásom van..
    Ez olyaaan rosz... :( El sem tudom képzelni h milyen rosz lehetett ki törölni mindent.!
    Nagyon nagyon sajnálom!!
    Én meg értelek és teljesen biztos vagyok benne hogy várni fogom az új részt, bármikor is tudod majd hozni..! <3

    Huuu.! Amikor láttam h nm a te neved van ki írva "Magamról" - nál, kicsit be pánikoltam, de teljesen meg értelek,..
    Szerintem anyukám is elvenné a telom ha tudná miket olvasok. :/
    Szóval én várni foglak mert biztosan állítom h én vagyok az egyik legnagyobb rajongód!
    Puszi : Vanda <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vanda!
      Tudod, mennyire jólesik ilyenkor a biztató szó? Annyira örülök, hogy van,aki ennyire szereti az írásom. Köszönöm! Olyan sok erőt adtok!:')
      Próbálok majd a kis telómról is írni részt!♥
      Puszi xx

      Törlés
  2. Örökre itt leszek veled baba!<3

    VálaszTörlés