2016. február 18., csütörtök

Köszönöm!

Sziasztok!
Jézusom! El sem hiszem! Meg van a 10.000 oldalmegjelenítés! :o Pár perce felmentem blogger-re, és azt láttam, hogy 9998 megtekintés van. Két perc múlva megvolt a 10.000. Imádlak benneteket! Tudjátok, mennyi erőt adtok nekem?:') Istenem, óriási támaszom vagytok, nem tudom elégszer meghálálni! <3
A másik a 12(!!!) feliratkozó, ami nem annyi, mint a Love and Pain c. blogon, vagy a Larry After blogon, de én 1 feliratkozóban sem reménykedtem, szóval eszméletlenül örülök, és megint csak azt tudom mondani, hogy köszönöm! <3
Sajnos, béna vagyok, és kifogytam a tartalék one-shotokból, és a kövi LFN rész sincs még kész (beteg voltam, és nem tudtam megírni), emiatt nem tudtam nektek semmit sem hozni a jó hírekért cserébe.:( De a hétvégén biztos hozok valamit! :)
Addig is, jó sulit nektek (én rühellem:P), és reménykedjetek a Larry CO-ban! :3

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Tudom, és nagyon sajnálom, de nem úgy jöttek ki a dolgok, ahogy gondoltam...
      Mostanában nem elég a nap 24 órája nekem. :/
      Még belekezdeni sem volt időm az új részbe, de ígérem megpróbálok sietni! <3
      Puszi xx

      Törlés
  2. Szia!
    Minden nap fel nézek ide, és reménykedek hogy van új rész, vagy OS, vagy legalább valami hír rólad...
    De sajnos, el tűntél.. :(
    Én meg értem ha valami baj van, de kérlek ne hagy kétségek közt, mert már el jutottam arra a szintre hogy már eszembe jutott az is hogy nem fogod folytatni...
    Én ( és biztos vagyok benne hogy még sokan) imádom az írásaidat, és nagyon hiányzik az hogy olvashassam.... :(
    Remélem vissza térsz, és olvashatom a jobbnál jobb történeteidet.! :) <3
    Puszi : Vanda <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Csatlakoznek Horvath Vanda velemenyehez! Gondolom hogy ott a suli meg a teendoid de azert annyit ideuzizhetnel hogy "bazdmeg elek", vagy valami.

      Egyebkent felre ne ertsd, nem bantasbol irtam le a velemenyem.:)
      Puszi~Lili❤

      Törlés
    2. Sziasztok!
      Teljesen jogos, hogy kiakadtatok, megértem, ha haragudtok. Csoda, hogy még itt vagytok, és nem hagytatok itt.:(
      Nem is a kevés idő abaj, mert eddig is éjjel írtam. Hanem vették a tabom és nem adják vissza. (Hosszú történet) Emiatt nem tudok min írni, mert csak a telóm van, ami kicsi. A másik elég nagy ok, hogy muszáj voltam kitörölni az összes eddig megírt, elkezdett one shotot, kövi részt, és még a meepiteket is!:( Ez eléggé a padlóra küldte a kedvem...:/
      Megengedem, dárc (nem tudom, hogy kell írni) táblát csináljatok a képemmel, és kiszúrjátok a szemem!:( :D
      Nagyon sokat jelent, hogy még itt vagytok, és nem pártoltatok el!♥
      Puszii xx

      Törlés